יום ראשון, 26 בינואר 2014

הכנות 1

בוקר טוב יקרות ויקרים,

הבטחתי שיהיו קצת הכנות, לא חובה - אבל מומלץ.

להתחיל בתהליך אני מבקשת שיהיה לכם קלסר, חוצצים, מחורר, מהדק, וכלי כתיבה.

אפילו את הבקשה הבסיסית הזאת אני מבקשת שתבדקו אם אתם יכולים לא להוציא על זה כסף - חפשו את הדברים האלו בבית, אולי יש לא בשימוש (אולי במחסן).

קלסר - יכול להיות שיש קלסר שיש בו ניירת שכבר לא רלוונטית (שיעורים מימי התיכון), יכול להיות שהילדים כבר לא צריכים את הקלסר שלהם.
חוצצים - אם אין מאיזה קנייה קודמת, או שקניתם לילדים בעבר והם לא השתמשו בכולם, אתם גם יכולים לקחת דפי טיוטה פשוטים ולהפוך אותם לחוצץ.

מי שרגיל לנהל דרך המחשב, או שמקבל חשבוניות באימייל, יכול ליצור תיקיות במחשב ולעבוד עם המחשב במקום עם קלסר.


מחר - אני אעדכן אתכם בהכנות נוספות.

אני מודה שלמרות שאני חובבת טכנולוגיה, כשאני לומדת נושא חדש, אני צריכה את הפיזיות בלמידה, אז קלסר וניירות בשבילי זה פיזיות.

אם יש שאלות, אתם יכולים להרשם לקבוצה בפייסבוק

זו המדיה שבחרתי לנהל עליה דיונים.

את התהליך עצמו נתחיל ב-2 לפברואר. עוד פחות משבוע.

יום טוב
רקפת